רשמים משמונה הופעות מלאות בשלושה עשרה יום

נתחיל מהרע. אלוהים יודע כשעזבתי את העבודה לטובת הסטנדאפ לא לקחתי בחשבון את הקילומטראז׳ שאסע ברכב. הייתה לי עבודה במרחק חמש קילומטר מהבית, בחורף המנוע לא היה מספיק להתחמם עד שהייתי מגיע לחנייה של העבודה. מאז שאתי התחילה לעבוד אני נוסע לבד, החברה הכי טובה שלי בשבועיים האלה הייתה הבחורה מווייז. לא כיף איתה כמו עם אתי. אני צריך לעשות הכל לבד.

שמונה הופעות בחודש להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלות, אף הופעה לא הייתה לחברה או וועד עובדים. מפריע לי שמדברים על כמה חשוב לשלב אנשים עם מוגבלות בחברה ובשוק התעסוקה, ובסוף בחודש שמיועד לזה לא הופעתי בפני עובדים, מנהלים או מעסיקים. אני לא יודע אם הבעיה היא אצלי או אצלכם אבל מטרה ששמתי לעצמי לשנה הקרובה זה להגיע ליותר מקומות עבודה.

נגישות. שש מתוך שמונה מקומות שהגעתי להופיע לא היו נגישים לי. חבר׳ה אתם מזמינים בן אדם נכה להופעה או הרצאה, הוא בא לדבר על קשיים ומה אתם עושים? מקשים עליו. אני נקרע על זה מצחוק וכתבתי על זה בלוק שלם למופע. השיא הגיע שרצו להזמין אותי להופיע בכנסת אבל האולם לא היה נגיש לכיסאות גלגלים או משהו בסגנון והם ביטלו. לא יכולתי לכתוב את זה יותר טוב. אני מבין שיש עוד הרבה עבודה בנושא אבל בשביל זה אני פה.

ועכשיו לטוב. אני הולך למקום שאתם ישר חושבים עליו. הכנסה. מהרגע הראשון התייחסתי למופע שלי כסטארטאפ. בכל סטארטאפ יש שלב שנקרא ״סיד״ שהרעיון הוא זרע וצריך להשקיע הרבה מאמץ וזמן בלי לראות שקל בדרך הזו. עזבתי עבודה עם תנאים מעולים לטובת חוסר יציבות וודאות, השקעתי ואני משקיע את כל כולי והחודש זה השתלם בפעם הראשונה. וכאן דווקא אני מתחבר לסעיף השני שכתבתי פה. נכון לא קיבלתי הזמנה מחברה או וועד עובדים אבל זה רק מראה לי את הפוטנציאל וההתכנות הכלכלית של המופע.

התגובות למופע. וואו, אני מוצף בהודעות מכל עבר. דיברתי על הכנסה שלא ציפיתי לה אבל רמת האהבה, הפרגון והעידוד אחרי המופעים שווה יותר מכל שקל ואת כל המאמץ וההשקעה שעשיתי. אני כולה רציתי לפרוק את התסכול והכעס שהצטבר בתוכי דרך הסטנדאפ וההומור, ואנשים מקבלים השראה ורואים בי אלוף או משהו. זה מדהים ולא נתפס בעיני בכל פעם. כיף, פשוט אושר גדול ותודה מכל הלב.

ביטחון עצמי. ממופע למופע אני מרגיש אותו עולה. יותר נינוח על הבמה. יותר מאלתר ומתקשר עם הקהל. יותר שולט בבמה. אפילו אני מרשה לעצמי להביע ביקורת, אבל אני משתדל שזה לא יעלה לי יותר מדי לראש, לזכור תמיד מאיפה הגעתי לבמה ושיש עוד מלא עבודה קשה להגיע לטופ. אבל זה כיף להיות יותר בטוח בעצמך ולהאמין שאתה בדרך הנכונה.

יאללה הלכתי לנוח קצת לקראת ההופעה ביום ראשון הקרוב

הנה כמה תגובות מהמופעים האחרונים, למה שרק אני אהנה, תהנו איתי

אופיר דהן מהדורה מוגבלת🤘🏻😎

קולאז תגובנות למופע של אופיר דהן
שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ

אהבתם? התחברתם?

אהבתם? הללויה🤘🏻

רוצים מופע סטנד-אפ?!

שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ