פברואר יוצא מן הכלל

יום ראשון בצהריים נכנסתי הביתה כולי מבסוט מהופעה טובה בירושלים ומזה שלא היו פקקים בחזור, אני מקבל טלפון מאמיר הרכז מהמתנ״ס בחיפה. אמיר אומר לי שהם רוצים לדחות את המופע כי נמכרו רק 2 כרטיסים. חטפתי פצצה לבטן, רק 2 כרטיסים שאני פה מהאיזור?! אמרתי לאמיר שזה קצת בעייתי לדחות שלושה ימים לפני ההופעה בגלל שאין כרגע הגבלות של קורונה. בהחלטה לא קלה החלטנו שנבטל.
 
התבאסתי ושלחתי הודעות בוואטסאפ שלצערי המופע מבוטל. הרגשתי תחושה של כישלון. אבל התחלתי לקבל הודעות מאנשים שאמרו לי שלא הספיקו לקנות כרטיסים, וחבל שזה לא מתקיים. אני לא מה נכנס בי בשלישי בבוקר, משהו בתוכי אמר לי אתה חייב לעשות את ההופעה הזו. הרמתי טלפון לאמיר ואמרתי לו תן לי צ׳אנס, אני הולך לתת פוש רציני היום. אמיר אמר לי שהוא צריך לבדוק עם המנהל. 
 

חזר ואמר לי לך על זה...

 
לא רק שהלכתי על זה, התחרעתי על זה והתחלתי לשלוח לכולם הודעות בוואטסאפ, פייסבוק, הכל. לא עניין אותי כלום רק מטרה אחת הייתה לי בראש, הערב הזה יתקיים. ביום שלישי בערב נמכרו 30 כרטיסים. הייתי שמח אבל חשבתי שאפשר יותר. יום רביעי בבוקר נסעתי לשלוש הופעות בחטיבת ביניים בגן יבנה. אכלתי פקקים בדרך חזור והגעתי גמור הביתה, גם לא היה זמן להתעסק עם המכירת כרטיסים.
 
נסעתי בערב עם אתי למתנ״ס, לאט לאט התחילו אנשים לאולם והאנרגיות שלי התחילו לעלות. מרוב שהיה כיף ונהניתי עם הקהל נשארתי על הבמה עוד חצי שעה מעבר למתוכנן. ההפתעה הכי גדולה בערב הייתה שהגננת שלי מגן חובה והמחנכת שלי מהתיכון הגיעו להופעה שלי.
אני אזכור את ההופעה הזו במיוחד, כיום שלא וויתרתי לעצמי והאמנתי שיגיע קהל.
לראיה הקהל ואני.
 
תודה רבה מכל הלב לכל מי שהגיע ומתנ"ס נווה יוסף – Neve Yosef Community Center על האירוח החם
יאללה להופעה הבאה
אופיר דהן בהופעה במתנס נווה יוסף פברואר יוצא מן הכלל
שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ

אהבתם? התחברתם?

אהבתם? הללויה🤘🏻

רוצים מופע סטנד-אפ?!

שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ