לכבוד יום האהבה משתף את הנדר שהקראתי לאתי (אשתי) בחופה

מהיום שיצאתי לאוויר העולם אני נלחם. נלחם מול הגוף שלי. נלחם מול המוגבלות שלי, נלחם מול הראש שלי. נלחם מול דעות קדומות. נלחם מול אפליה. נלחם למצוא עבודה. נלחם מול החברה. נלחם למצוא מקום בעולם. אבל הכי הרבה בחיי נלחמתי למצוא זוגיות ואהבה. רגע לפני שהתייאשתי ונשברתי והאפילה נכנסה לחיי, הגחת מוארת ומחייכת מאותו שביל חשוך שנראה כאילו עבר הפצצה של חיל האוויר, ואמרת ״בוא סמוך עלי, עוברים את זה ביחד.״ ומאותו הרגע הערת והארת לי את החיים.
 

יפיופה שלי,

פעם חשבתי שלהתנשק על איזה רקע של אתר תיירות שקר כלשהו זו אהבה. איתך הבנתי שאהבה זה ברגעים קטנים כאלה, נגיד שאני לחוץ לפני שאני עולה לבמה, את מחייכת אלי ואומרת לי ״אתה תצליח, אתה תותח.״ ולדעת שאת מאמינה בי בכל רגע.
פעם חשבתי שאהבה זה ללכת למסעדת סושי ולדפוק איזה צילום מטופש בעיניים מלוכסנות. איתך הבנתי שאהבה זה לקום באמצע הלילה לראות אותך סובלת מכאבים, לקחת אותך לרופא, לשבת להחזיק לך את היד ולומר לך ״אני כאן איתך, אל תפחדי״.
פעם חשבתי שאהבה צריך לצעוק ולשיר בקול חזק, איתך הבנתי שאהבה צריך ללחוש בשקט, שבחוץ משתוללת מגיפה עולמית.
 

בייב שלי,

אצלך מצאתי את הפינה הקטנה, החמה והאוהבת שעליה נלחמתי כל כך הרבה זמן. שנתיים וחצי אנחנו צועדים או צולעים, תלוי על מי מסתכלים. עוברים אתגרים ומכשולים בשבילים לא נגישים. אבל איתך הדרך הופכת למושלמת. את כבר יודעת שבכל הופעה אני מודיע לקהל שאין לי מושג מה הולך לקרות אבל אני מבטיח שאתן מעצמי 100% כמו בכל דבר שעשיתי בחיים, בבית ספר, בצבא, בלימודים ואפילו בנכות.
 

אתי,

אני עומד היום מולך ומבטיח שאתן מעצמי 1000% לטובת הזוגיות והאהבה שלנו. מבטיח להיות החבר הכי טוב שלך, מבטיח להיות לך בעל נאמן ומסור, לכבד אותך ולתמוך בך. מבטיח לפתוח לך צנצנות ולהעמיד פנים שאת פתחת אותן כששנינו יודעים ששרירי הנכה פתחו אותן. מבטיח להיות סבלני איתך, לעבוד איתך ביחד כדי להשיג את המטרות שלנו. מבטיח לאהוב אותך גם שאת כועסת עלי בגלל משהו שאמרתי לך בחלום. מבטיח לקבל אותך ללא תנאי ולשתף אותך בחיים לאורך כל הדרך. מבטיח לטפל בך ולחלוק איתך את הקצבה מביטוח לאומי אם יהיה צורך. מבטיח שתמיד אעמוד לצידך להתמודד עם הקשיים והאתגרים, וגם לחגוג ולשמוח ברגעים המאושרים. מבטיח לנסות להצחיק אותך מדי יום ולגרום לך אושר.
מבטיח לאהוב אותך מכל הלב והנשמה
 
שלך,
אופיר
אופיר ואתי חתן וכלה מביטים אחד לשני בעיניים
שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ

אהבתם? התחברתם?

אהבתם? הללויה🤘🏻

רוצים מופע סטנד-אפ?!

שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ