אירוע חברה עם סטנדאפ של אופיר דהן

״מהדורה מוגבלת״ המופע שיהפוך לכם את הערב חברה לחוויה מושלמת

נגמרו לכם הרעיונות לאירוע הבא?

בגלל זה אירוע חברה עם אופיר דהן הוא הפתרון המושלם!!

״מהדורה מוגבלת״ – מופע סטנדאפ מרגש, מעורר השראה וקורע מצחוק שיהפוך לכם את הערב חברה לחוויה מושלמת עם הופעה מרגשת וקורעת מצחוק. 

עם הרבה כריזמה אופיר סוחף את הקהל לפרצי צחוק בלתי נשלטים! הפתעה שמבטיחה אירוע חברה מיוחד ומעצים לעובדים!

למה אני? כי הייתי במיליון ראיונות עבודה וישבתי בבית מעל שנתיים וחצי. שנתיים ישבתי כי פשוט קשה לי לעמוד. לא הבנתי למה לא קיבלו אותי. יש לי תואר בכלכלה, מה הקשר העניין הפיזי? כשהתקבלתי לעבודה הייתי בהלם אמרתי ״באמת״ הבוס אמר לי ״כן. תעלה ותצליח!״

קטע קצר מהופעה בהיכל התרבות בת״א

אני מבטיח שאתן מעצמי 100%. ככה אני, נותן מעצמי 100%
בכל דבר בחיים, בבית ספר, בצבא, בעבודה, אפילו בנכות 100%

מידע נוסף: אורך המופע 45-60 דקות. ומותאם לאופי הקהל. ללא גסויות. נייד ומגיע לכל מקום בארץ

קטעים נבחרים

תמונות ממופעים

איך חולה שארקו מארי טו׳ת שבקושי מצליח לעמוד על הרגליים מעמיד מופע סטנד-אפ שלם?

ישבתי בבית קפה עם הסטנדאפיסט תמיר בוסקילה. וכמו אצל פסיכולוג רק בלי ספה. פתחתי בפניו את כל סיפור חיי. תמיר אמר לי ״תתמקד בכאב ובקושי״. והתחלתי לירות ״אני לא יכול לעלות מדרגות בלי מעקה״ והוא עונה לי ״מעולה״ דמעות מתחילות לחנוק אותי ״עברתי 3 ניתוחים עד גיל 17״ והוא עף ״זה טובבב״ אני מקופל הרצפה ומייבב ״אני מתנוון. ההליכה שלי מתדרדרת״ והוא מבסוט ״בואנה זה ענק״ אני נבוך ״עד גיל 33 הייתי בתול״ והוא בוכה מצחוק ״די בואנה זה יהיה מופע קורע. אנחנו הולכים לעשות בוכטות! ועם ההטבות מביטוח לאומי אתה בכלל תהיה מסודר לחיים״

תבינו מה עברתי עד שהגעתי לבמה

הייתה לי עבודה מסודרת. כלכלן בכיר, 7 שנים, משכורת. תנאים. עזבתי הכל והלכתי על הסטנדאפ. אמא שלי איחלה לי בהצלחה ואבא שלי חשב שהסתובב לי הראש. מבין אותו מילא בן נכה, אבל סטנדאפיסט?! עכשיו בן אדם בריא אומר בסדר נלך ננסה כמה בדיחות, לא ילך? נמצא עבודה אחרת.

המטרה הראשונה שלי זה לא להצחיק. רק להצליח לעלות לבמה מבלי להתרסק. לאומן גדול יש דרישות. חדר נפרד וי איי פי. חדר משחקים. אוכל מיוחד. משקאות מיוחדים. מגבות חמים. לי יש בקשה אחת. שתהיה רמפה לבמה.

נתראה על הבמה 

באהבה🙏🏻❤️

אופיר דהן מהדורה מוגבלת