מאחל לכל רווק לעבור שנה כמו ש-2018 עברה אצלי, רגע הרמתם גבה עכשיו? קצת מובן לי למה, הרי בכל השנה דיברתי, קצת התבכיינתי, קצת כעסתי, חיפשתי זוגיות ועדיין אין לי ובכל זאת אני מאחל לכל רווק שנה כמו שלי. מאחורי הקלעים של העולם הווירטואלי דברים נראו קצת אחרת, אני לא הולך להרחיב פה הידיעה מאחר ואני לא רוצה לפגוע בנשים היקרות איתן יצאתי. השנה הזו הייתה הטובה בחיי בקטע הזה, נהניתי מהמון חוויות חדשות והשתדלתי לעשות כיף חיים וזו נקודה חשובה שלקחתי מהשנה הזו, לפעמים אנחנו כל כך מרוכזים בתוצאה שאנחנו שוכחים להנות מהמשחק.

כן יש בי עדיין תסכול וכעס על נשים שדחו אותי בגלל המוגבלות, אם זה היה רק אני ניחא, אבל זו תופעה כללית בחברה, כולל אצל אנשים עם מוגבלות. במהלך החשיפה שלי בשנה האחרונה, תיבת הדואר שלי התפוצצה מפניות של אנשים עם מוגבלות שתמכו ועודדו אותי להמשיך להעלות את הנושא לסדר היום ושהם סובלים מאותם תופעות שאני חווה בעולם הזה. זו בדיוק הסיבה שהצטרפתי לליד 20 ואני מבטיח שגם אחרי שאמצא את בת הזוג שלי אין שום כוונה להפסיק להילחם בתופעה הזו.

השנה נזכרתי מי ומה אני באמת – לוחם; כששחזרתי את הסיפורים מהחיים שלי שרציתי לשכוח, בהרצאות ולכם הקהל שקורא אותי, נזכרתי שאני פייטר רציני שלא מוותר ולא מתייאש גם אם הדרך לניצחון היא ארוכה. אבל גם לוחמים צריכים לקחת מנוחה מהקרב לקראת ההמשך. אני לוקח את ההשראה שלי ממאבקים ארוכים אחרים, כן גם בתחילת המאבק אנשים הסתכלו עליהם כמו משוגעים, כאלה שהולכים נגד כל הגיון, ובסוף כולם הסכימו איתם. גם אם לא אצליח לשנות את המציאות בדור שלי אז לפחות למען הדורות הבאים אני מוכן להילחם.

אין לי גם בעיה שתקראו לי משוגע, אני באמת כזה וחושב שכולנו כאלה תשאלו את החתול צ׳שייר, הוא זה שאמר את זה. הרי תגידו לי כמה אנשים אתם מכירים שחושפים את עצמם ככה, כישלונות, כעסים, תסכולים?!כמה אנשים אתם מכירים שנכנסים לים עם גלים של מטר וחצי ומתבאסים שזה לא גבוה יותר?!כמה אנשים אתם מכירים שתופסים כבל שמתוח לסירה וגולשים במהירות של ארבעים חמישים קמ״שׁ?! כמה אנשים אתם מכירים שמרצים מול 100 איש בלי פחד קהל?!כמה גברים התחילו עם כל כך הרבה נשים המשיכו הלאה ולא התייאשו?!

אני אופיר דהן לוחם אמיץ, משוגע לא קטן ושלם עם זה לגמרי.

השנה נלחמתי להשיג את כל המטרות והיעדים שהצבתי לעצמי, שיפרתי את הכושר הגופני שלי, נהניתי מחברתן של נשים מקסימות, גיליתי את הכתיבה כאהבה, נחשפתי להמון אנשים ובניתי קשרים חדשים, פעלתי לטובת שילוב עם אנשים עם מוגבלות בחברה, למדתי את העולם הווירטואלי ובניתי אתר, רשימת תפוצה ועמוד בפייסבוק, חקרתי עולמות חדשים , רגע מה אני מספר לכם, הייתם שותפים מלאים לאורך כל הדרך וגם לא צריך סרטונים של פייסבוק.

לא בכולן הצלחתי אבל ניסיתי ועשיתי כמיטב יכולתי ואני מסיים את השנה הזו בתחושת סיפוק אדירה, שאני צעיר ויש עוד המון מה לעשות ולהספיק.

מה לגבי 2019? צפו להפתעות, הפעם אני לא מגלה.

סיכום 2018 אופיר דהן מהדורה מגובלת
שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ

אהבתם? התחברתם?

אהבתם? הללויה🤘🏻

רוצים מופע סטנד-אפ?!

שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ