״תשמע אתה לא מאמין איזה חלום הזוי חלמתי בלילה״

כתב לי בוואטסאפ חבר טוב שלי. ״נו ספר!״ עניתי לו.
 
אחרי המנה השניה של החיסון מתחילים להצטבר דיווחים שהחיסון מטפל גם במערכת העצבים. הכותרות הראשיות של כל מהדורות החדשות מדווחות על נכים שקמים מכיסאות גלגלים, התחילו ללכת והבריאו לחלוטין. חברת פייזר מודיעה שאין לה שום הסבר לתופעה אך לאחר בדיקות נרחבות מודיעה שהחיסון מטפל ומתקן את מערכת העצבים. המדענים מזהירים שזה לטווח קצר והם מזהים תהליכי הזדקנות מואצים כך שלמטופל נותרות 10 שנים בלבד לחיות. אתה התקשרת אלי כדי להתייעץ אם כדאי לך לקחת את החיסון ולהבריא לעשר שנים או להמשיך לחיות ככה? ואז השעון העיר אותי.
 
אחרי שתהיתי איזה סמים הוא עשה בלילה ולמה אין לי כאלה עניתי לו ״אם פייזר הצליחו להעמיד לבני 80 אולי יצליח גם עם נכים בני 40.״ השיחה המשיכה והוא שאל אם הייתי הולך על זה? עניתי שלא כי אני צולע. אבל ברצינות, פעם הייתי עושה את זה בלי למצמץ. רק תנו לי שניה, דקה, שעה, משהו כדי להבין איך זה לא להיות נכה. הייתי מוכר כליה בשביל זה.
 
היום אני בטוח בעצמי עם הנכות. פעם הייתי חסר ביטחון. כל דבר הייתי מתנצל, כאילו עושים לי טובה. כל דבר אומר תודה. פעם חברים שלי הקפיצו אותי ברכב והגבתי כאילו קיבלתי את האוסקר ״וואי תודה רבה, תודה. אני ממש מעריך, זה לא מובן מאליו. תודה לאושרי שסחב אותי מהפאב החוצה. תודה לשי שהחזיק לי שהשתנתי. תודה ללירון הנהג. בלעדיכם זה לא היה קורה. לא הייתי מגיע לאן שהגעתי״. וחברים שלי ״יאללה אופיר רד רד מהאוטו, הגענו לבית שלך״.
 
עד שיש לי משהו במהדורה מוגבלת אני אוותר עליו?!
 
תחשבו על זה…
שבת שלום🙏❤

אהבתם? הללויה🤘🏻

רוצים מופע סטנד-אפ?!

שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ