איך זה מרגיש להיות גבר נכה בן 33 שלא חווה זוגיות מעולם?

״אני כבר לא יודע מה לעשות אחי, אני מיואש לגמרי ועכשיו שאחותי הקטנה מתחתנת אני גם מתחיל להכנס ללחץ.״ ישבנו אצלי בסלון, החבר הכי טוב שלי מכיתה א׳, מכיר אותי יותר טוב מעצמי. העיניים שלי עזבו את מסך הטלוויזיה לכיוונו, מתחנן אולי יגיע ממנו הפתרון המיוחל שיגאל אותי מחיי הרווקות העלובים שלי. הוא המשיך לבהות במשחק ואמר באדישות ״אמרתי לך כבר כמה פעמים, תכתוב פוסט בפייסבוק.״ תמיד היה לו פתרון לבעיות. ״אחי אני לא רוצה שכל העולם ואשתו ידעו שאני לא מצליח להשיג דייט״ עניתי לו בחזרה. ״ניסית הכל כבר, מה יש לך להפסיד?״
 
איך זה מרגיש להיות גבר נכה בן 33 שלא חווה זוגיות מעולם?
 
כמו לוזר מקצועי אתה משווה את עצמך ובוחן מה אחרים הספיקו, שם לב שנשארת הרווק האחרון בחבר׳ה שלך, אביר של כבוד במסדר פינת השולחן. הם כבר מגדלים ילדים ואתה בקושי מגדל את עצמך. רואה את החיים מתקדמים בתמונות של אחרים, מפנטז שאתה לרגע במקומם. אתה מפסיק ללכת אליהם הביתה, לא מעוניין לראות את מה שאצלך אין. אתה מתוסכל מחיי הסקס שאין לך, מתמכר לפורנו. מקווה שיום אחד אולי מישהו ישים לב אליך. מפחד שתישאר לבד כי עד היום אף אחת לא הסתכלה לכיוון שלך, מבין שאם תשב על התחת האהבה לא תיפול עליך מהשמיים.
 
מה לא ניסיתי, אפליקציות? טינדר, קיופיד, באדו, איזו שתרצו, אתרי הכרויות? בכולם היו לי פרופילים, משפחה וחברים? משם לא הגיעה הישועה, לקנות כלות מרוסיה ואוקראינה? יקרות רצח. ושפל המדרגה שלי, נדלקתי על זונה, הייתי בודק שהיא עובדת במשמרת ומזמין אותה. הסקס פחות עניין אותי היה לי כיף איתה, הצעתי לה לעזוב את המקצוע. הבדידות שברה אותי, גם זה לא הצליח. אבל החלטתי שדי, אומרים שהחלטות מגיעות בשלוף, מה שלא בשלוף זה הרגעים האלה של ההתלבטות.
הפסקתי להתלבט, הוא צדק אין לי כבר מה להפסיד, פרסמתי את הפוסט, מה אכפת לי שיקראו לי מר נואשי.
 
תוך ימים ספורים הפוסט הפך לוויראלי וקיבלתי עשרות פניות מנשים עם וללא מוגבלות שהביעו עניין להכיר אותי. מיד הביטחון והדימוי העצמי שלי נסקו. הכרתי את בת הזוג הראשונה שלי וחוויתי מערכת יחסים ראשונה בחיים. לצערי זה לא הצליח ונפרדנו. לתומי חשבתי שפתרתי את העניין עם הזוגיות אך לאחר ירידת הבאזז של הפוסט נוכחתי שעדיין מעט מאוד א.נשים מעוניינים לצאת עם נכה. אך לא וויתרתי ויצאתי למסע ארוך.
שלושה מפתחות עזרו לי להתמודד עם הנכות ולהשיג כל דבר שרציתי ושמתי לעצמי כמטרה בחיים, אומץ, כנות ופתיחות. דווקא בכלים האלה לא השתמשתי בעולם ההיכרויות, פחדתי להתחיל עם נשים, ניסיתי להסתיר את המוגבלות שלי כמה שאפשר בעולם הווירטואלי והייתי נעול איך צריכה להראות זוגיות.
 
פעם פחדתי מנשים, מהדחיה וממה זה אומר עלי, תכלס הכי פחדתי מעצמי, דחיתי את עצמי. גידלו וחינכו אותי ״להיות כמו כולם״ כי רק ככה מישהי תרצה אותי, היום אני כבר לא מפחד, הפסקתי להסתיר ולהחביא את המוגבלות שלי. הבנתי שזוגיות היא דבר שאתה צריך קודם כל ליצור עם עצמך. וברגע שבאמת השלמתי עם עצמי, אתי הגיעה לעולם שלי.
 
אל תהיו כמוני ותחכו לרגע האחרון שכבר אין מה להפסיד, חבל על בזבוז הזמן. הרעיון הוא פשוט – תילחמו. אם אתם רוצים משהו, עשו הכל כדי להשיג אותו. מוגבלות לא חייבת להיות מגבלה. אחרי מאות שנים בהן חינכו אותנו לשפוט נכים על פי המצב הפיזי שלהם, בשנת 2020 הגיע הזמן להגיד שהתייחסות למצב הפיזי כמגבלה היא לא מחויבת המציאות.

אהבתם? הללויה🤘🏻

רוצים מופע סטנד-אפ?!

שתפו בפייסבוק
שלחו במייל
שתפו בוואטסאפ